• وبلاگ : جواب به شبهات اهل تسنن
  • يادداشت : جمع بين الصلاتين
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    در برابر گسترش ايدز پيشگام شو

    بخش پاسخ به سوالات در سايت روبان قرمز راه اندازي شد

    از ازدواج موقت چه ميدانيد؟ بکارت چيست؟ راههاي انتقال بيماري ايدز چيست؟ علائم بيماريهاي مقاربتي چيست؟ راههاي پيشگيري از حاملگي؟ روش استفاده از کاندوم؟ چگونه دوست يابي و همسريابي کنيم؟ گناهان جنسي (همجنسبازان، آزادي جنسي، تجاوز)، مسائل مروبط به قبل از ازدواج و...

    پرسشهاي خود را در زمينه‌هاي مربوط به مسائل جنسي، بيماريهاي مقاربتي و.... براي ما ارسال نماييد تا مستندترين پاسخها را براي شما فراهم نماييم.

    همچنين ميتوانيد از بخش فروش اينترنتي محصولات بهداشتي که شامل انواع کاندومهاي APPLE که داراي بهترين کيفيت موجود در بازار ميباشد استفاده نماييد. اين کاندومها داراي کرم بي حس کننده جهت افزايش زمان نزديکي با همسر شده و ژل روان کننده موجود در آن جهت استفاد? بانوان ميباشد که استفاده از آن براي زوجها مناسب ميباشد.

    محصولات سفارش داده شده توسط پيک با بسته بندي محفوظ ارسال ميشود، و تا باز شدن بست? ارسالي محتويات آن مشخص نميباشد. (هزينه پيک رايگان)

    + هادي 
    سلام بر تو اي مجاهد في سبيل الله و لعنت خدا بر دشمن اين وبلاگ و لعنت بر ابوبكر و عمر و عثمان و معاويه و..... و سلام بر گويندگان لا اله الا الله-محمد رسول الله-علي ولي الله-و لعنت بر حرام زاده هايي كه پس از يك بار سفر حج بجاي ثواب داراي فرزندان حرام زاده ميشوند و لعنت بر اون تخم شمر پست بلوچ سگ سنّي كه همراه با بقيه لباس هندي سگ سني متعصب هاي افغانستان و هند و سند و آسياي ميانه با غل و زنجير بدرگ واصل ميشوند كه عمر هستي و نيستي آنها را بباد داد اما همچنان او را دوست دارند و بايد در جواب اين معاند دين خدا بگويم كه هر جا در اسلام قانوني بوجود آمده يا منع شده در قرآن آيه اي مرتبط با آن وجود دارد كه از آن نهي يا امر ميكند و ازدواج موقت يا عقد متعه يا باصطلاح صيغه در قرآن سوره نسا آيه 24 همراه با بقيه كارهاي حلال در ازدواج و نوع ان حلال اعلام شده حال آنكه چند حديث از عمر عليه اللعنه در كتب و صحاح اهل سنت آمده كه دلالت بر منع حج و ازدواج متعه دارد و اين موضوع بتازگي در مجامع عامه و سني باب شده كه پيامبر آن را حرام كرده كه با دليل فوق كه در قرآن آمده آن را نقض ميكند و جالب اينكه احاديث جعلي حرام شدن آنرا به يكزمان معين بيان نميكنند و نشان ميدهد كه هر ننه قمر سگ سني براي تبرئه عمر يك دروغ ساخته كه قابل استناد نيست و 2- لعنت بر پدر و مادر خودت اي بلوچ خارج از اسلام -بفرض اينكه در دين غلط شما صيغه حرام است تو از كجا ميداني صاحب وبلاگ فرزند ازدواج متعه است و بدانكه اسلام به اين نيست كه بگوئي من مسلمانم و لباس هزار ويكشبي تنت كني اسلام به عمل است و ما در عمل هم از شما مسلمانتريم و يك دليل ديگر هم برايت بياورم تا قانع شوي كه شيعه حق است ما همه مسلمانيم و قبول داريم كه محمد فرستاده ي خداست و اين بدين معني نيست كه ما مسلمان كامليم و مسلمان كامل كسي است كه به دستورات سنت و گفته هاي رسول خدا عمل كند اين تا اينجا حالا بگو ببينم بفرض هم كه ما اين 3 تا خوك كثيفو(ابوبكر و عمر و عثمان) را قبول داشته باشيم اينها كدامين حديث و عمل معروف و جديد دارند وكدام كتاب از احاديث در باره سخنان آنان نوشته الا داستان زندگي آنها و حال آنكه ما از علي ژبروي ميكنيم چون او صاحب كتاب است و علم مفيد به ما داده و اينجا نيز شيعه واقعي كسي است كه همچو علي باشد و به سخنان او عمل كند و چه نفعي دارد من خود را پيرو كسي معرفي كنم كه نه علمي از او برجا مانده نه كتاب حديثي الا داستانهاي چرند كه بهيچ دردي نميخورد اصلا اين اعتقاد به اينگونه خلافت به چه درد ميخورد