• وبلاگ : جواب به شبهات اهل تسنن
  • يادداشت : سكوت حضرت علي ع ، رضايت از افعال خلفاء
  • نظرات : 3 خصوصي ، 23 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محسن 
    با سلام به مدير اين وبلاگ.
    ما بايد با ديدي روشن به قضايا بنگريم!!!!!!!!!
    تا حالا شده تاريخ رو مطالعه کني و ببيني حضرت پيامبر بزرگ دنياي دين راستگوي مهرباني اشرف روي زمين که فقط کسي نيست جز بله درست حدس زدي عمر ملعون...!!؟؟؟؟ او ببخشيد عمر بوده ..اين بزرگ مرد درشت مرد چه جوري اونو از اين دنيا به چه نا مردي از بين بردند نميدوني متن زير پس خوب بخون.

    نامه ي حضرت ابولؤلؤ رحمة الله به عمر بن خطاب

    کياست و زيرکي حضرت ابولؤلؤ رحمة الله در اقدام خود به حدي بود که او مدتي قبل از مضروب نمودن عمر ضمن نامه اي به عمر به شکل سرپوشيده و بدون آنکه عمر غرض اورا بفهمد حکم و سزاي کسي را که نسبت به مولا و آقاي خود جسارت و همسر او را مورد هتک و آزار و اذيت و فرزند او را به قتل برساند ، سوال نمود و اقدام آينده خود را مستند به حکم خود او ساخت.

    به متن زير توجه نماييد:

    «حضرت ابولؤلؤ رحمة الله به عمر نامه نوشت که جزاي کسي که عصيان مولايش را نمايد وملک مولايش را غصب کند و همسر مولايش را مورد اذيت وضرب و شتم قرار دهد چيست؟ عمر نيز در پاسخ مکتوب داشت: بدرستي که قتل چنين کسي واجب است. فلذا هنگاميکه حضرت ابولؤلؤ رحمة الله خود را به عمر رسانيد تا او را به هلاکت برساند با استناد به مکتوبه او خطاب به او کرد و فرمود: چرا عصيان مولايت اميرالمؤمنين عليه السلام را نمودي؟! چرا همسر او فاطمه را مورد ظلم خويش قرار دادي و فرزندش را سقط نمودي؟! آنگاه در حاليکه او را لعن مي نمود ضربه هاي پي در پي بر او وارد مي کرد».?

    خدا لعنت کند ابوبکر و عثمان و اشرف لعنت شدها عمر را چرا که ظلمي بر اهل بيت محمد(ص) کردند که تا به امروزکه نه دل عاشقان واقعي دل کائنات دل مورچها زير زمين وقطرهاي باررون خونه....